Føflekker

13565529_10157198959885571_74468238_n

Drikker te på Litteraturhuset, alene. Det skjer sjeldent, sammenlignet med tidligere. Fremdeles trives jeg i eget selskap. Sitter noe fremoverlent, da jeg nettopp fjernet to mystiske føflekker på ryggen. De er sendt videre til et laboratorium, og jeg fått plaster på huden som skal bli føflekk-fri.

Da jeg var liten ville jeg helst vært foruten føflekker. Siden har de vært særegne og fine detaljer på kroppen min. I dag kommer jeg til å savne dem.🙂

Legg igjen en kommentar

