50% jurist

Om to dager står eksamen for tur. Så er det sommerferie.

Min plan er å tjene penger jeg skal bruke på gode opplevelser. Til min store overraskelse har jeg fått drømmejobben i magiske Jotunheimen, i en måned, 2068 meter over havet. Mer om det senere. Den første gode opplevelsen blir en reise til Roma. Sammen med kjæresten falt valget på en supperromantisk by, selvfølgelig! Neida, men romantisk blir det: Tanten og onkelen min skal feire tjuefem år som gift, og vi ble invitert i «bryllupsmiddag». Kjæresten og jeg skal bo hos Mario og katten hans «Guapo» (airbnb). Spennende tid i vente…

 

Legg igjen en kommentar

