Kjærlighet er kult

Må endre døgnrytmen. Og mange andre rytmer.

Søndag morgen våknet jeg i klærne fra dagen før, noe som passet meg bra, da jeg ikke var i stand til å ta på meg noe nytt. Lyset hadde også stått på hele natten, så frem til ettermiddagen ble jeg liggende i mørket. Sammen med frykten for å måtte skifte lyspære.

I fem tiden galloperte jeg hjem til Hosle og tapasmiddag hos mamma og pappa. Bestemor og bestefar kom også innom, og var heite som vanlig. De har vært kjærester siden de var søtten år gamle. I dag vet jeg at bestemor teipet sin forstuede ankel med rosa teip, og stilte opp som publikum da bestefar deltok i NM i tennis. Bestemor ringte akkurat og fortalte at han vant første kampen. Kjærlighet er så kult.

Bestefar fikk champagne i magen, jeg stod over. Har blitt skolejente igjen, lurte jeg dem med.

Kjekt å vite: familien syntes jeg var kjempemorsom da jeg gjorde dette:

One thought on “Kjærlighet er kult

Legg igjen en kommentar

