3

«Film og godteri med venninner! Beste Valentines EVER!» skriver hun på facebook, gråter av ensomhet og spyr opp all isen i selvforakt. – Skrev Nakenroting på Twtter.

Selv droppet jeg å oppdatere facebookstatusen min på Valentinsdagen. Ikke fordi det hadde vært uinteressant å informere dere om at jeg også fikk noe rødt i dag, mensen. Og heller ikke fordi jeg ville være snill og lot være å friste dere med de fem vaffelhjertene jeg fikk, av en kristen jente. Men, jeg fikk se læreren sin mage. Bar. Øye mot hud, bokstavelig talt. Jeg satt så nærme at jeg kunne plukket ut ruskt fra innovernavlen hans, og nappet mønster i veiviseren hans. Vaffelen kom ikke opp igjen, men lysten på romantikk/erotikk ble avbrutt umiddelbart. Og en status om et ønske om å gå i dvale frem til korte gensere går av moten, har jeg ingen aning om hvorfor jeg droppet å publisere. Og, en status om at jeg klenget meg på de 70% av dem som er i parforhold i Norge, som ignorerer Valentinsdagen, hadde vært for ærlig.

Legg igjen en kommentar

